گروه های کانونی برای کاوش در دامنه تجربیات افراد ایده آل هستند اجاق گاز رومیزی دست دوم و به ویژه زمانی مفید هستند که اطلاعات نسبتا کمی در مورد یک پدیده وجود داشته باشد (استوارت و شمداسانی، 2015).
FGDs در سه مدرسه شامل در ژوئن و سپتامبر 2018 انجام شد.
از آنجایی که در ماه ژوئیه تعطیلات تابستانی وجود دارد، FGDs با دانش آموزان کلاس 6 و 9 در ژوئن و با دانش آموزان کلاس 7 و 10 در سپتامبر انجام شد.
قبل از FGDs، فرم های رضایت نامه کتبی با اطلاعات مربوط به پروژه و مشارکت از طریق ایمیل برای معلمان ارسال می شد (Fossheim، 2015).
معلمان فرم های رضایت را در اختیار دانش آموزان قرار دادند تا آنها را به خانه والدین/مراقبان خود ببرند که رضایت کتبی ارائه کردند.
خود دانش آموزان پس از آن موافقت خود را ارائه کردند.
از آنجایی که در هر کلاس تعداد دانشآموزان بیش از حد مورد نیاز برای یک ارکوپال جدید وجود داشت، معلمان انتخاب کردند که کدام دانشآموز را از بین افرادی که رضایت شرکت داشتند، شرکت کنند، با توجه به توصیههای توصیه شده که در هر FGD 5 تا 8 شرکتکننده وجود داشته باشد (Krueger, 2015).
در مجموع، 31 دانشآموز در گروههای 3 تا 7 نفره در مطالعه شرکت کردند (جدول 1).
جمع آوری داده ها
FGD ها در اتاق های جلسه یا کلاس های درس در مدارس مربوطه انجام می شد و بنابراین محیط اطراف برای دانش آموزان آشنا بود.
یک راهنمای موضوعی که از قبل تهیه شده بود، ساختار اسب را ایجاد کرد و به دنبال اطمینان از سازگاری در سؤالات پرسیده شده در بین گروه ها بود (Kvale and Brinkmann, 2009؛ Stewart and Shamdasani, 2015).
در شروع هر FGD، دانش آموزان تشویق می شدند تا آزادانه صحبت کنند و تا حد امکان افکار خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارند.
به دانشآموزان اطلاع داده شد که بحث درباره اسکاچ قلاب بافی ضبط و سپس رونویسی و سپس ناشناس میشوند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.